Stopka w gmail do zrobienia jest bardzo łatwa. Trzeba tylko wiedzieć jak to zrobić.

stopka w gmail

Stopka ma zadanie pokazać Ciebie jako osobę poważną. Ma też w łatwy sposób pokazać kontakt do Ciebie. Od razu osoba, która posiada stopkę ładną w swoich mailach jest odbierana profesjonalnie. W stopce możesz też zamieścić baner do jakiegoś produktu czy strony, którą polecasz. Ludzie często klikają w to co jest w stopkach. Badania wskazują, ze nawet częściej klikają w link w stopce niż w tresci maila. Więcej o tym jakie elementy powinna zawierać stopka napisałam w tym artykule niżej.

Warto mieć zrobioną ładną stopkę w gmail.

***

Oto gotowa szybka instrukcja KROK po KROKU:

1 wysylamy swoj obrazek ktory chcemy miec w stopce na swojego maila
2 w wordzie tworzymy tabelke z niewidzialnymi krawedziami i wypełniamy ja treścią
3 kopiujemy tabelke z worda
4 otwieramy tworzenie nowej wiadomości gmailu
5 dopisujemy tekst pożegnalny np Pozdrawiam ciepło
6 pod tekstem wklejamy skopiowana wcześniej tabelkę z worda
7 kopiujemy obrazek który wysłalismy sobie w punkcie 1 na maila
8 wstawiamy obrazek do wklejonej tabelki
9 ustawiamy ewentualnie wielkosc obrazka
10 wysylamy do siebie stworzoną w ten sposob stopkę
11 kopiujemy stopke, ktora do nas przyszła
12 wchodzimy w ustawienia (koło zębate górny prawy róg) i wklejamy skopiowaną stopke w opcji PODPIS
13 zapisujemy zmiany
14 sprawdzamy jak to dziala

 

Chcesz instrukcję VIDEO „Stopka w Gmail” ?

Kiknij Tutaj

2016-05-11_17h23_14

 

Po wykonaniiu szkolenia, możesz wysłać znajomemu maila.
Twoja stopka w gmail jest gotowa 🙂 podaj w wiadomości link do tego kursu

Tu link do kursu stopka w gmail: http://wielowymiarowy-biznes.pl/stopka-w-gmail-jak-zrobic-prosty-i-szybki-i-bezplatny-tutorial/

aby Twój znajomy też mógł sobie taką stopkę w gmail wykonać

 

Jeśli wykonasz to krótkie i proste szkolenie pt.„stopka w gmail” to napisz swoją opinie o tym pod spodem. 

***

Jaką stopkę sobie zrobić?

Wyróżnić możemy dwa rodzaje stopek.

1. Stopka wiadomości “prywatnej” – czyli wiadomości, które wysyłasz ze swojej skrzynki pocztowej do pojedynczych odbiorców. Stopka takiej wiadomości to najczęściej Twój podpis i dane kontaktowe.

2. Stopka mailingu – dobry mailing oprócz nadawcy i tematu powinien mieć też dopracowaną stopkę, a w niej oprócz danych kontaktowych można zastosować marketingowe dodatki.

 

Co powinna zawierać Twoja stopka? Rady i inspiracje

Stopka ma duży potencjał, który warto wykorzystać. Stopka to stały element prawidłowo zaprojektowanego mailingu. Powinieneś ją zamieścić na samym dole maila, upewniając się, że zawiera wszystkie informacje, których może potrzebować Twój odbiorca. Wykorzystaj stopkę, by zaimponować, przykuć uwagę oraz pokazać to, czego oczekują subskrybenci. A dodatkowo: zaprezentuj coś ekstra!

Uważasz, że wszystko co znajduje się na dole strony lub wiadomości nie jest szczególnie istotne? Wielu użytkowników, również designerów, wciąż myśli w ten sposób. Dlatego stopka to często niedoceniany, a nawet ignorowany element newslettera. Faktycznie większość stopek jest raczej nudna i nieciekawa. Masz więc dość dużę pole do popisu, aby zaskoczyć swoich subskrybentów, korzystając z potencjału, jaki drzemie w tej części mailingu.

W poniższym poście przedstawię Ci obowiązkowe elementy, które powinieneś zamieścić w swojej stopce oraz kreatywne przykłady pomysłów na wykorzystanie stopki do celów marketingowych oraz sprzedażowych.

 

Obowiązkowe elementy stopki

W stopce zawsze zamieść informacje o tym, dlaczego odbiorca otrzymał daną wiadomość oraz widoczny i łatwy do zlokalizowania link wypisu. To niezmiernie ważne ze względu na ustawę o ochronie danych osobowych oraz zachowania odbiorców, które pomogą spowodować spadek Twojej dostarczalności.

Kolejny must have stopki newslettera to dane kontaktowe. Spółki handlowe zobowiązane są dodatkowo do umieszczenia nazwy firmy, adresu i siedziby, numeru NIP, oznaczenia sądu rejestrowego przechowującego dokumentację spółki oraz numer, pod którym firma jest wpisana do rejestru oraz wysokość kapitału zakładowego. Jak uatrakcyjnić taki zwykły tekst? Wykorzystaj Google Maps i ciekawą grafikę, która pozwoli odbiorcy łatwo zlokalizować Twoje sklepy stacjonarne.

 

Broń antyspamowa

Chcesz przejść bez szwanku przez filtry antyspamowe i zawsze docierać do inboxów swoich odbiorców? Pamiętaj, że niektóre konta pocztowe (np. Gmail) automatycznie przekierowują do spamu wiadomości, które nie zawierają dobrze widocznego linku rezygnacji. Daj swoim subskrebentom możliwość zrezygnowania z otrzymywania mailingów poprzez bezpośredni link wypisu. Jeśli wysyłasz informacje poza granice Polski, dodaj także numer telefonu, pod który każdy zainteresowany może zadzwonić i zrezygnować z subskrybcji.

Gmail, jedna z najpopularniejszych bezpłatnych skrzynek mailowych, ma swój własny mechanizm odpowiedzialny za dostarczalność wiadomości email oraz zabezpieczenia antyspamowe. Jest on oparty na akcjach, jakie odbiorca podejmuje względem wiadomości. Stopka to dobre miejsce, aby wykorzystać zaangażowanie odbiorcy i poprosić o dodanie swojego adresu email do ksiązki adresowej lub oznaczenie jej za ważną. Odbiorca na pewno to zrobi, jeśli uzna Twoje wiadomości za interesujące i wartościowe. Po takim oznaczeniu, Twój email zawsze trafi do inboxa odbiorcy.

 

Wykorzystaj potencjał stopki

Stopka to również idealne miejsce na zamieszczenie informacji wizerunkowych oraz marketingowych. Nie trać okazji do wyróżnienia obecnie prowadzonych akcji, przekierowania na swoją stronę internetową, zapraszaj nowe osoby do obserwowania Cię w social media i ogłaszaj ważne dla siebie kwestie. Zwracaj uwaę jak robią to inni.

 

Zapraszaj na swoje social media

Budujesz swoją społeczność online? Poinformuj swoich odbiorców na jakich portalach społecznościowych mogą Cię spotkać. Dlaczego to dobry pomysł? Przede wszystkim umożliwisz łatwe przejście do swojego Facebooka, Instagrama czy Youtuba i zdobędziesz nowych obserwatorów. Dodatkowo odwiedziesz odbiorcę od zamiaru wypisania się z Twojej listy.

 

Zaprezentuj wartość dodaną

Świadczysz usługi w określonej branży. Dbasz o ich jakość i co za tym idzie, zadowolenie swoich odbiorców. Pomyśl o tym, co jeszcze może wpływać na ich decyzję o dokonaniu zakupu właśnie u Ciebie.

 

Zbieraj nowych subskrybentów

Wyróżnij się zabawnym contentem i zachęcaj odbiorców do dzielenia się swoimi kreacjami. Pomyśl także o tych osobach, którym przesłano informację od Ciebie, ale nie są oni Twoimi subskrybentami. W stopce możesz umożliwić im zapis na listę i pozostanie z Tobą w kontakcie na dłużej.

 

Zainspiruj się!

Najważniejszą jednak rzeczą w przygotowaniu stopki jest znalezienie złotego środka, który wyróżni Ciebie – profesjonalnego marketera, na tle pozostałych. Pamiętaj, aby przekazać odbiorcom najważniejsze informacje o Twojej frmie, wszystkie dodatki typu logotyp, odnośniki do fanpage’y na pewno pomogą Ci w kreowaniu odpowiedniego wizerunku.

Teraz do dzieła – pracuj nad swoja stopką i nie zapomnij jej przetestować 🙂 Może pomoże Ci w tym kilka wybranych przeze mnie inspiracji:

 

Dziekuję i Życzę sukcesów : )

 

 

Zapisz się na NEWSLETTER

dostaniesz maila o moich nowych materiałach





Share This